Nog één week! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Wittenberg Studenten in Surriname - WaarBenJij.nu Nog één week! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Wittenberg Studenten in Surriname - WaarBenJij.nu

Nog één week!

Door: Jantine Verwijs

Blijf op de hoogte en volg Wittenberg Studenten in Surriname

06 Maart 2015 | Nederland, Zeist

Hier ons eerste 'officiële' bericht, nu nog vanuit Nederland. :) Over een week, 16 maart om precies te zijn, hopen wij naar Paramaribo te vliegen om daar voor 7 weken werkzaam te zijn voor Stichting Zoutkorrel. (Lees meer hier over in ons reisprofiel of op http://zoutkorrel.net/.)

Wij zijn er bijna klaar voor... Volgende week hopen we onze laatste inenting te halen, elke dag op onze koffer te zitten zodat die maar echt dicht kan en ons 24/7 in te smeren met DEET als voorbereiding op het muggenontvangst wat ons staat te wachten op Paramaribo Airport. ;)

In verwachting en vertrouwen op God hopen we een mooie en gezegende stage tegemoet te gaan!

• 13 Maart 2015 - 07:50

Christine:

Hoi Jantine ,

Ik hoorde van mijn zus Willemieke dat je naar
    Suriname gaat , super gaaf ! Ik ben daar al paar keer
    Geweest, afgelopen jaar 4 maanden voor
    Stichting zoutkorrel gewerkt ;) !!
    Doe de hartelijke groeten aan Klaske en Ryan.
    Een goede tijd daar en voor vragen mail gerust.

Gr Christine

• 13 Maart 2015 - 14:13

Elsbeth:

Leuk, jullie blog!
    Ik ben benieuwd naar alle verhalen. ;)
    Goede reis en Gods zegen!

Groetjes, Elsbeth

PS. Op mijn blog zal vast ook wel een keer een updatetje komen vanuit het Belgenland :)

• 13 Maart 2015 - 16:04

Emma:

Hey meiden,

leuk dat jullie gaan bloggen! Ik wens jullie ontzettend veel zegen en plezier en ben benieuwd naar alle verhalen over spinnen, slangen en kakkerlakken! '

Liefs, Emma

• 14 Maart 2015 - 18:42

Diana Van Berkel:

ik wens jullie veel succes en Gods Zegen toe groetjes Diana v Berkel

• 14 Maart 2015 - 20:07

Christel:

Enjoy en veel zegen! Lekker hoor, zo'n warm land. Houd je zoutgehalte wel op pijl (om het vele zweten wat je te wachten staat), maar bij Stichting Zoutkorrel zal dat vast geen probleem zijn.

• 15 Maart 2015 - 12:07

Jeanne De Waard:

Ik ga jullie volgen, fijne tijd en veel plezier toegewenst!

• 16 Maart 2015 - 10:12

Marleen:

Vandaag gaan jullie! Een hele goede reis en een fijne en gezegende tijd in Suriname toegewenst!
    Ben erg benieuwd naar je verhalen en foto's, Jantine!

• 16 Maart 2015 - 21:36

Judith:

Ja... Het is zover!!!! Super gaaf wat jullie gaan doen!! En ik weet dat God met jullie mee gaat, wat er ook gebeurt!! Hijzorgt voor jullie!!! Ik kan niet wachten om alle verhalen te lezen!! Als je terug ben in nl dan moeten we maar snel bijkletsen willemieke!!! Its gonna be awesome!!!!!!

• 18 Maart 2015 - 08:16

Arjin En Teuna:

Lieve Aline!

Fijne gezegende tijd gewenst in Suriname met je vriendinnen! We gaan jullie blog lezen!
    Liefs van ons xxx

Wittenberg Studenten in Surriname

Van 16 maart - 4 mei 2015 hopen wij Aline Keesmaat, Ingrid den Dekker, Willemieke de Waard en Jantine Verwijs stage te lopen bij Stichting Zoutkorrel in Paramaribo, Suriname. 'Stichting Zoutkorrel wil impact hebben op de levens van kinderen en jongeren in Suriname door ze te bereiken met het evangelie van Jezus Christus.' Zij doen dit door creatieve evangelisatieactiviteiten te ontplooien, trainingen te verzorgen, educatie te geven en door pastorale zorg te bieden. In deze 7 weken mogen wij hier onze bijdrage aan geven. Door middel van deze blog willen we jullie graag laten delen in onze belevenissen. :)

Actief sinds 26 Feb. 2015